Produsele comandate se pot livra in orice localitate din Romania. Livrarea se face prin reteaua de distributie Nemo Express, in 24-48h.

Pentru clientii din strainatate, detaliile, termenul de livrare si pretul final al comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar expedierea se va face dupa confirmarea incasarii contravalorii produselor/serviciilor si a taxelor de expediere/transport. Produsele vor fi livrate in ambalajul original al producatorului.

Daca localitatea de destinatie nu se afla in aria logistica a partenerului de transport se va percepe o taxa de kilometri externi in valoare de 0.8 Leu/Km de la cel mai apropiat centru logistic.

Termen livrare

Pentru produsele disponibile la precomanda, termenele estimate de livrare afisate in pagina vor putea fi oricand modificate de producatori, in functie de eventualele schimbari ale datelor de lansare.

Este bine de stiut ca in perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), termenul de livrare se poate prelungi pana la 10 zile lucratoare.

Anularea unei comenzi

În cazul anulării unei comenzi, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp prin intermediul formularului de contact sau telefonic, transmițând numărul comenzii.

Pentru a beneficia de restituirea banilor, te rugăm sa ai în vedere următoarele condiții de returnare a produselor:
– NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!
– produsele nu vor prezenta semne de uzură
– produsele nu vor fi deteriorate și nu vor avea accesorii lipsa.
– instiintarea pentru returnarea produselor sa fie făcută în termen 14 zile calendaristice de la momentul primirii coletului
– returnarea produselor se va face într-un ambalaj care nu permite deteriorarea acestora pe durata transportului
– ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura

Modalitate de returnare:
– te rugăm sa ne instiintezi de intenția de a returna produsele, printr-un e-mail la adresa sales@gatemaster.ro, care sa conțină: numărul comenzii, produsele pe care dorești sa le returnezi (gasesti aceste detalii în mesajele de confirmare primite după efectuarea comenzii)
– pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibilă de plata
– termenul de restituire al banilor este de maximum 15 zile calendaristice
– vom trimite noi un curier la tine ca sa ridice produsele

Mentiune

In cazul platii prin ordin de plata, comanda este livrata in termenul convenit incepand cu data la care se primeste confirmarea platii. Confirmarea platii reprezinta trimiterea unei copii dupa ordinul de plata la adresa email sales@gatemaster.ro

Coletul livrat include produsele comandate in ambalajul original, al producatorului, plus ambalajul de protectie pe durata transportului.

In cazul in care se doreste expedierea coletului la o alta adresa, este suficient sa mentionati acest lucru in formularul de comanda online sau la comanda telefonica.

La cerere, comenzile pot fi livrate si sambata, daca acestea sunt plasate in timp util si daca se specifica acest lucru la plasarea comenzii.

IMPORTANT !

Dupa efectuarea comenzii online, clientul va fi contactat telefonic pentru a confirma comanda si pentur a fi instiintat despre disponibilitatea produselor (pot exista situatii cand un anumit produs sau produse sa nu mai fie disponibile in stocul nostru sau al furnizorilor). Nu expediem comenzi inregistrate pe GateMaster fara o confirmare telefonica in prealabil.